Kortreklamasjon Her fyller du ut skjema for kortreklamasjon. Hvis du er usikker på om du kan reklamere på transaksjonen, ring oss på tlf. 73 89 20 00 så hjelper vi deg med å finne ut av det. Kortreklamasjon Personalia Fullt navn Fødselsdato Telefonnummer E-post 4 siste siffer i ditt kortnummer Hvordan ble kortet sperret? -- Velg et alternativ -- Kontaktet banken Mottok SMS om at kortet var sperret Kortet er ikke sperret Samlet beløp Hendelsesforløp Årsak Stjålet eller mistet kort Feil eller ikke utbetalt beløp i minibank Ukjent transaksjon Åpnet lenke i SMS eller e-post Hvor ble kortet mistet/stjålet? Dato/klokken Hvor og når brukte du kortet sist? Hvordan var kortet oppbevart forut for tapet? Hvordan er koden oppbevart forut for tapet? Hvilken minibank (land/by/sted/bank/dato)? Har du gjort flere forsøk i samme minibank? Ja Nei Hvilken feilmelding ga minibanken? Har kortet vært i din besittelse hele tiden? Ja Nei Kommentar Har du utført eller gitt tillatelse til de reklamerte transaksjonene? Ja Nei Kommentar Er kortet benyttet på brukerstedet tidligere? Ja Nei Kommentar Har du godkjent en enkelttransaksjon på brukerstedet, men i etterkant likevel blitt belastet for løpende abonnement? Ja Nei Ikke aktuelt Hvilken dato godtok du transaksjon på brukerstedet? Har du mottatt varer/tjenester du skulle ha mottatt? Ja Nei Ikke relevant Beskriv varen/tjenesten Når skulle du mottatt varen? Har du returnert varen/tjenesten? Ja Nei Når og hvorfor returnerte du varen? Har du kansellert kjøpet? Ja Nei Når kansellerte du varen/tjenesten? Har du forsøkt å løse tvisten med brukerstedet selv? Ja Nei Gjengi korrespondanse eller svar fra brukersted her Hvorfor har du ikke forsøkt å løse tvisten med brukersted selv? Legg ved ordrebekreftelse og korrespondanse med brukerstedet Velg fil Velg fil Velg fil Velg fil Velg fil Har bilutleier eller hotell etterbelastet ditt kort uten tillatelse? Ja Nei Ikke aktuelt Beløp - Brukersted - Dato Er kortet misbrukt i utlandet? Ja Nei Har du selv vært i landet hvor kortet ble misbrukt? Ja Nei Oppgi dato for hjemreise Kom du inn på en ukjent nettside etter å ha klikket på lenke i e-post, SMS på Facebook eller lignende? Ble du oppringt i forbindelse med transaksjonen? Ja Nei Hvem henvendte seg til deg, og hvordan skjedde det? For at vi skal kunne ta en riktig avgjørelse, må du gi nøyaktig beskrivelse av hva som har hendt, med tidsangivelse. Ved innsending av skjema erklærer du at all informasjon er oppgitt korrekt. Hendelsesforløpet Vi gjør oppmerksom på at dette dokumentet vil oversendes VISA, og at det eventuelt kan overleveres til politiet for å hjelpe dem i deres undersøkelser av saken. Jeg erklærer at all informasjon oppgitt er korrekt, og at dokumenter kan oversendes til Visa, og/eller politiet for bistand i deres undersøkelser. Ja Last opp eventuell kopi av politianmeldelse Velg fil Liste over transaksjoner Transaksjon Transaksjon Transaksjon Transaksjon Transaksjon Transaksjon Transaksjon Transaksjon Transaksjon Transaksjon Transaksjon Transaksjon Transaksjon Transaksjon Transaksjon Transaksjon Transaksjon Transaksjon Transaksjon Transaksjon Dersom du ønsker å reklamere på flere transaksjoner ber vi deg liste opp disse nedenfor. Ved innsending erklærer du at aldri utførte eller ga tillatelse til at ovennevnte transaksjoner kunne belastes ditt kort. Eller at du har godtatt transaksjonen, men ikke har mottatt vare/tjeneste som du reklamerer på. Du gir også BN Bank fullmakt til å gjenbelaste for eventuell kreditering i anledning denne reklamasjon dersom transaksjoner senere kan dokumenteres som korrekte. Jeg erklærer at jeg aldri utførte eller ga tillatelse til at overnevnte transaksjoner kunne belastes min konto. Vennligst stopp fremtidige belastninger. Ja Fullfør Forrige Trinn 1/ 3 Neste