Hva er et regnskapssystem med bankintegrasjon?
Et regnskapssystem med bankintegrasjon er en løsning som hjelper bedrifter med å holde orden på økonomien på en smart og effektiv måte. Helt konkret innebærer det å koble regnskapet med bedriftens kontoer, slik at alle økonomiske transaksjoner automatisk oppdateres i sanntid.
Si farvel til tidkrevende manuelt arbeid og bruk heller tiden på det som virkelig betyr noe - å utvikle bedriften!
PS! Finner du ikke ditt regnskapssystem på denne siden, ta kontakt med oss.
Derfor bør du velge et regnskapssystem med bankintegrasjon
1
Spar tid
Med et regnskapssystem med bankintegrasjon slipper du å bruke tid på å manuelt oppdatere tallene i regnskapet. Alt blir gjort automatisk!
2
Nøyaktig informasjon
Systemet sørger for at alle tallene er oppdaterte og korrekte. Det reduserer risikoen for feil og gir bedre oversikt over økonomien.
3
Enkelt og brukervennlig
Regnskapssystemer med bankintegrasjon er laget for å være brukervennlige og enkel å forstå. Selv de som ikke er eksperter på økonomi, vil synes systemet er lett å bruke.
4
Rask rapportering
Med et regnskapssystem med bankintegrasjon kan bedriften enkelt generere rapporter basert på de oppdaterte økonomiske tallene. Det gjør det enklere å følge med på økonomien og ta gode beslutninger.
Hvordan koble bank og regnskap?
Å koble bank og regnskap er heldigvis en enkel sak. Det eneste du trenger å gjøre er å velge det regnskapsprogrammet som passer best for deg og bedriften din fra listen nedenfor, fylle ut tilhørende skjema og sende inn. Vi fikser resten!
Regnskapssystemer med bankintegrasjon i BN Bank
Tripletex
Med Tripletex får du alt på et sted, systemet passer for både små og store bedrifter.
PowerOffice Go
PowerOffice Go er et enkelt og intuitivt regnskapssystem, som passer for mellomstore og store bedrifter.
Xledger
Xledger er et komplett, 100 % skybasert ERP-system som gir deg full kontroll over din bedrift.
Fiken
Superenkelt regnskapssystem for deg som har egen bedrift, og har lyst til å føre regnskapet selv. Passer enkeltpersonforetak og små bedrifter.
Visma eAccounting
Visma eAccounting er et smart og enkelt regnskapsprogram for små bedrifter. Du får alt du trenger for din bedrift samlet i én løsning.
Aritma
En fleksibel og lettvint bankintegrasjonspartner med støtte for alle ERP-systemer. Du sparer tid og kostnader, og vil alltid ha full kontroll.
24SevenOffice
24SevenOffice er et skybasert regnskapssystem utviklet for små og mellomstore bedrifter. Systemet tilbyr en rekke funksjoner som kan hjelpe bedrifter med å administrere deres økonomi, fakturering, lønn, prosjektstyring og andre forretningsprosesser.
Visma Business
I Visma Business kan man enkelt håndtere all godkjenning på mobil og nett, og fakturere selv dersom man ønsker det. Alle relevante data synkroniseres automatisk.
Visma AutoPay
Ved hjelp av Autopay kan du føre regnskapet enkelt i:
- Visma Business, Visma Global, Visma Autopay, Visma.net ERP, Visma Contracting og Enterprise Økonomi.
- Lønnssystemene: Visma.net, Payroll, Visma Enterprise HRM, Visma Lønn og Vivaldi.
Ikke kunde hos oss?
BN Bank er en enkel og gebyrfri bank for små og mellomstore bedrifter. Vi er der når du skal ta viktige avgjørelse og hjelper deg med smarte og enkle tjenester. Kanskje BN Bank er din nye bank?