Hardt arbeid over tid gir resultater

Vi har oppnådd imponerende resultater i årets EPSI-undersøkelse, hvor vi sikret oss en sterk tredjeplass med en kundetilfredshetsscore på 75,2, betydelig høyere enn bransjegjennomsnittet på 66,8. Dette resultatet viser at BN Bank er en av de bankene med de mest tilfredse kundene.

Endre Jo Reite, direktør for privatmarkedet, roser alle ansatte for deres harde arbeid over lang tid, med fokus på å gi de beste kundeopplevelsene i bankmarkedet. “Dette resultatet reflekterer innsatsen og dedikasjonen til våre ansatte. Vi har alltid hatt som mål å sette kunden i sentrum og levere tjenester av høy kvalitet,” sier Reite.

Portrett av Endre Jo Reite i BN Bank

Reite uttrykker også stolthet over at vi gjør vår debut i EPSIs bankundersøkelse med en hederlig tredjeplass.

“Vi har jobbet hardt for å komme oss bort fra posisjonen som heldigital og bare åpen for A4-kundene, og til å bli en bank kundene kan snakke med, og som det er enkelt å være kunde i også for de som vil ha noen å snakke med om smått og stort. Godt å se at de mange nye kundene vi får faktisk er fornøyd med det vi gjør! Dette inspirerer oss til å jobbe videre med å bli et enda tydeligere alternativ for de som ønsker en enkel bank med enkle produkter. Vi tar oss tid til telefonsamtalene for å gi kundene råd på veien!”

Til våre fantastiske kunder

Vi lover å fortsette å lytte, lære og tilpasse oss for å møte deres behov på best mulig måte! Tusen takk for at dere har vist oss tillit og heiet oss frem. Vi gleder oss til å fortsette å gjøre bank enklere, bedre og morsommere – sammen med dere!

 

Reite takker også alle samarbeidspartnere

Vi takker spesielt Eiendomsfinans Drift AS, Eiendomsmegler Krogsveen, Tjenestetorget.no og Finit, som gjennom de siste årene stadig har utfordret oss på hvordan vi kan bli en enda bedre bank for alle kundene som ønsker råd, raske svar og gode finansierings- og innskuddsløsninger.