Vi spør våre lånekunder

Som bank er vi helt avhengig av å møte kravene og forventningene dere har til oss. Derfor spør vi våre nye lånekunder om hvordan det har vært å bytte til BN Bank. Her vurderes alt fra svartid til opplevd rådgiverkompetanse.

Da er det med stolthet vi kan melde om at vi på en skala fra 1 til 6 har en gjennomsnittsscore på 5,7!

I servicebegrepet ligger det en forventning om veiledning og hjelp. For de fleste er bankbytte noe som ikke inntreffer så ofte, og det er da viktig at vi som bank er profesjonelle og gir deg en god opplevelse.

Du skal få god, rask og relevant hjelp uavhengig av hvem du møter i den andre enden av telefonen, eller hvem som svarer på den e-posten du nettopp har sendt. Derfor har vi en egen avdeling i banken som er spesialister på alt som har med boliglån og bankbytte å gjøre.

 

Vi vil bli enda bedre

I tillegg til å vurdere kundeopplevelsen på en skala fra 1 til 6 har det vært mulig å legge igjen kommentarer dersom man hadde noe ekstra å tilføye. Her er noen av tilbakemeldingene vi har fått.

 

Saksbehandler Bernt Oskar Bugge gjorde en ryddig og god jobb. Han gav også god oppfølging. Meget fornøyd.

 

Jeg søkte om lån en helgedag hos BN Bank, og onsdag 3 virkedager etter, var signering gjort og alt fikset. Utrolig effektivt og raskt. Kundekonsulenten Vivi-Ann kom med konstruktive forslag til hva jeg burde gjøre.

 

Meget hyggelig kunderådgiver, Jørgen, som var rask og effektiv, samt utviste gode kunnskaper rundt saken. Hele prosessen opplevdes som behagelig og trygg.

 

Vi vil fortsette å gjøre alt vi kan for å etterleve dine forventninger, og jobber knallhardt for å krype enda høyere oppover «fornøydhetsskalaen» til våre kunder. Har du ris eller ros som kan gjøre oss enda bedre ser vi frem til å høre fra deg. 

Takk for at du er kunde i BN Bank, vi er glade for å ha deg med på laget!

Alfakrøll til epost

E-post

Vær oppmerksom på at vi ikke kan besvare alle spørsmål om ditt kundeforhold per e-post. Da er chat i nettbanken bedre.